snart nytt år

jag måste nog säga att ÄNTLIGEN är detta år snart slut. har varit ett händelserikt år på många sätt. men jag kan inte låta bli att erkänna att jag längtar efter ett nytt år nu, lägga detta bakom mig och blicka framåt.

mina tankar inför 2011 var såhär;
år 2011 tror jag kommer bli händelserikt, som vanligt. men framförallt detta:
* 4 år med sambon
* åka utomlands
* 2 år med körkortet
* förhoppningsvis en kanonsommar med mycket golf
* förhoppningsvis ytterligare en förlängning på jobbet efter augusti alternativt en idé på vad jag ska göra istället.


punkt 1 : check :) min fina, underbara sambo.
punkt 2: check :) blev en resa till england och london, fantastiskt!
punkt 3: check :) två bra år med mitt körkort, och ingen böter och ingen poliskontroll fortfarande! ;)
punkt 4: check :) måste säga att det var en riktigt bra golfsommar, trots att jag inte tyckte jag spelade så mycket. slog sönder en klubba, köpte två nya och drivade 200 meter! ;) nöjd tjej med andra ord. nästa sommar försvinner pluset.
punkt 5: check :) det sägs att jag har fått en tillsvidare-anställning :)

vad har annars hänt under året då?
jag har hatat och älskat mitt jobb
tagit skoterkort
firat 4 år med min fina sambo
firat 2 år med körkortet
köpt en iphone
haft min första sommarsemester
yrat tre dagar i rad
träffat (sett) underbara håkan
spelat golf i ur och skur
köpt 2 nya golfklubbor
hatat och älskat golf
köpt ny soffa
varit i sundsvall på melissa horn-konsert
börjat gymma igen när golfen tog slut
tagit tag i ryggproblemen ordentligt
fått en tillsvidare-anställning
klippt av mig nästan allt hår
firat jul med fina familjen

har dessutom blivit en hel del extrajobb, lite för många ikea-turer, lite för många biobesök, filosoferat lite för mycket och stört mig på lite för mycket och lite för många.

tror inte det händer så mycket mer dehär året förutom nyårsafton som ska firas i lugnvik som det ser ut :)

förväntningar på år 2012:
* ska bli hälsosammare, äta bättre och träna mer och hårdare
* fira 5 fantastiska år med min fina klas
* in flames i april i åre
* ha en fantastiskt bra sommarsemester
* spela otroligt mycket golf
* få bort pluset i mitt handicap
* en riktigt rolig yra
* förhoppningsvis en utomlandsresa, antingen solsemester eller storstad :)

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Och dessutom kommer du bli fadder under 2012. :)

2011-12-29 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0