januari

jaha, snart en månad sen jag avslutade 2011 och blickade framåt för 2012. gillar att det är några som är flitiga och tittar på min blogg varje dag efter ett nytt inlägg, så varsågod. här kommer det!

januari har varit väldigt mycket fokus på träning och jobb. och få det att funka tillsammans. den andra februari är det vägning och mätning på g, och som det känns så kommer det inte vara nått resultat jag kommer bli nöjd med. men det är jag förberedd på. och jag vet vad jag kan och ska förbättra.
har tränat hårt - men kunnat träna ännu hårdare.
har ätit bra - men kunnat äta ännu bättre.
vi försöker äta lite mer protein och lite minde kolhydrater. funkar rätt bra faktiskt. försöker äta lite mindre och lite oftare. måste komma på nått bra mellanmål bara, men det är lite att klura på.
tyvärr har det blivit lite för mycket fusk, så det kommer de bli ändring på i februari. för nu har jag verkligen bestämt mig.

under februari ska jag försöka att köra ungefär 50% styrka och 50% kondition, och det tror jag kommer gynna mig bättre än att nästan bara köra styrka. när jag får balansen så tänkte jag väl öka till 75% styrka och 25% kondition ungefär. kondition behöver jag ju såklart, men ska man slå långt behöver man ju styrka (och teknik såklart). 
och så fort snön försvinner ska jag köpa en cykel jag älskar, och så ska jag faktiskt cykla till jobbet, eftersom jag bor skrämmande nära.

över för nu, återkommer väl i slutet av februari ;)

RSS 2.0