året so far...

å herregud vilket år. och det är ändå inget emot vad 2013 kommer att bli. älskar livet just nu!

sen sist jag skrev har det hänt rätt mycket. firat 5 år som sagt med finaste sambon. varit på in flames i åre, heelt galet bra. har varit på roadtrip till ullared/halmstad, varit på roadtrip till jönköping/dreamhack. spelat lite mindre golf än beräknat, men just nu kunde jag inte bry mig mindre. har hänt så mycket annat och inte varit särskilt bra väder, så jag har inte haft nått sug riktigt. dock har de gjort om handicapsystemet så jag fick hcp54 när sommaren började. sänkt mig alla rundor jag spelat, så rätt bra odds :) är väl nere i 49 nu tror jag. ska försöka lira lite mer nu när jag har SEMESTER. :D

har dessutom hunnit med att vinna på bilbingo, nått jag trodde var omöjligt. sett några fantastiska filmer på bio och haft många trevliga kvällar med goda vänner. nu låter det ju som året är slut, men det är det ju inte såklart. har massor med roliga grejer framför mig också, men hittills har det varit ett sjukt bra år.
var dessutom en riktigt skojig storsjöyra, the hives levererade som faaan. :) trots spöregn en kväll var det riktigt skoj.

men nu, till the big news. och där har ni mitt officiella språk nästa år. blir londonbo i januari. känns helt otroligt. och spännande. och häftigt. lilla JAG i stora LONDON, liksom. har ju såklart med mig min fina sambo, och packning på ca 20 kilo, men det är allt. vi ska stå på egna ben i ett annat land. sjuuukt häftigt. åker väl 5-6 januari för att börja en engelskakurs 7 januari. läser engelska i fyra veckor och då letar vi lägenhet och jobb under den tiden. är lite på vinst och förlust, men vi har bestämt oss. det här ska funka.
kommer såklart sakna många här, men london är ju inte långt borta egentligen, så vi tar tacksamt emot besök så fort vi har nånstans att bo :)

nä, fy sjutton vad livet levererar just nu. är lyckligt lottad jag <3
vi får väl se när vi hörs nästa gång :)

RSS 2.0