februari

ännu en månad har gått av de nya året, och jag vet inte riktigt vart de har tagit vägen. men som jag trodde handlade även februari väldigt mycket om träning.
blev glatt överraskad av mätningen som var i februari då jag faktiskt fick några minus-siffror :) kändes mycket bra! tränade även hårdare, och åt mycket bättre. och fuskade mindre.

fortsätter att köra ungefär 50/50 på kondition och styrka, ska väl köra en månad till ungefär, sen får vi se om det blir lite mer styrka kanske :) man känner verkligen att man blir starkare iallafall, riktigt härlig känsla :)


är precis hemkommen från en helg i åkersjön med fullt hus. riktigt trevligt var det! men det är också väldigt härligt att komma hem, till sin egna soffa, säng och dusch. och få lugnet igen runt omkring sig :) blir väligt intensivt när man är 8 pers i en liten liten stuga, men det är såklart mysigt med :)
åkte skoter i ungefär en halvtimme kanske totalt under helgen, till och från bakvattnet för att grilla. men jävlar vilken träningsvärk jag har i låren och i ryggen, men det är häärligt på samma gång som de gör ont.
när vi kom hem vid ett drog vi direkt till gymmet och drog ett härligt mag-pass. sen snikade vi åt oss lite middag hos mor och far samtidigt som vi hämtade hem biffen som varit på lagning medan vi varit oansvariga och gottat oss på annat håll :) nu är biffen nog redo för besiktning på fredag, håller tummarna att bilen går igenom!


idag är det dessutom inte vilken dag som helst, utan våran 5-års dag. <3
kan fortfarande inte förstå vilken otrolig tur jag har som träffat en så fantastiskt bra människa som vill dela sitt liv med mig.
fem otroligt fantastiskt fina år <3



grattis på oss :)

RSS 2.0