i'm just a little girl lost in the moment

usch. vilken vecka. kvällsveckorna är alltid jobbiga. man får sällan något gjort. har dock hunnit med några få ärenden denna vecka, vilket känns skönt. har dock två klappar kvar att köpa, som jag nog kan fixa imorgon som det ser ut.
för ett tag sen skrev jag ett inlägg om att det slagit slint totalt i mitt huvud (läs det här), men det där med julkänslan har försvunnit totalt. just nu ger julen mig ångest. julklappar, pynt, allt. men det är ju snart över, och jag kan inte längta mer.
det andra som står i inlägget håller jag fortfarande fast vid. och idag när jag hade filmkväll med mig själv, såg jag först the proposal och sen the hangover. båda handlade om bröllop, fast på olika sätt. ja, då fick jag nån sjuk känsla igen. jag vill gifta mig. helst nu, men det blir ju lite tokigt förstås. :P (dock vill jag inte att svensexan ska sluta som hangover, hehe).

det är det som är så störigt med mig. så fort jag vill/vill ha något, så ska det hända NU, helst igår. lite drygt en månad innan jag fyllde år ville jag ha en ipod. jag kunde inte vänta och önska mig en (eftersom jag inte kommit på nått annat direkt jag ville ha), utan var tvungen att ha en på en gång. sedan kom jag på att jag ville ha en mini-pc, och det var verkligen tur att jag inte hade pengar att köpa en just då, för hade jag haft det så hade jag förmodligen köpt en. men jag fick låna mammas, och jag använde den samma kväll som jag lånade hem den, sen låg den i en låda tills jag lämnade tillbaka den.
och när jag tillslut lyckades knåpa ihop en önskelista, ja, då vill jag ha allt NU. ville helst gå och handla det på en gång när jag kom på sakerna. jag är hopplös.

har vart på rätt dålig humör hela veckan känns det som. trodde det skulle gå över när det blev helg, men det känns inte som att det har släppt riktigt. och jag kan inte riktigt känna vad det är som gnager och drar ner humöret heller, suck.
nej, om man ska sova kanske, och försöka se till att vakna på rätt sida till fågelkvitter, perfekt väder som man utnyttjar till max, och ha en underbar dag.. jo, önska kan man ju.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Ja, fast nu låter det närmare som att du ska bädda ner dig i soffan med en filt, en kopp varm choklad med vispgrädde, en filt och lite gott till! Njut av att vinterkylan är utanför och pyssla om de få timmar du har hemma! :) (Skönt att höra att du börjar tillfriskna från den mentala ohälsan du hade för några veckor sedan - verkar bara som galenskaperna byter av varandra! ;P)

2009-12-22 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0