nu har det slagit slint helt.

okej. sitt ner, och håll i er. för nu ska jag skriva nått som är till duga. (nej mamma jag är inte gravid).

okej, såhär va. det började nog kring helgen. jag och klas skulle vara ifrån varandra mer än vad vi nånsin varit på bra länge (från fredag morgon till söndag kväll). klas skulle till umeå med sin bror och hälsa på en kompis till dom som bor där. då bestämde jag mig för att åka till andrea och marcus och hälsa på i hammerdal :) mycket trevligt var det. dom hade sitt lilla röda hus där alldeles i början av hammerdal. dom hade sin lilla vovve, bell, som var en del av deras lilla familj nu. det var good-feeling över det hela.
på lördagkvällen satt jag och andrea och kikade på lite klipp på gamla julkalendrar under åren. då small det till. jag fick lite julkänsla. jag! kan ni förstå? jag tänkte att det kunde vara ganska trevligt att göra lite juligt hemma. kanske några fina gardiner, ljusstakar. okej, inte så mycket mer kanske, men ändå. det är ett stort steg.
redan här kände jag mig vilsen i mig själv. vem var det som kommit och tagit över nathalies kropp? när kommer den riktiga nathalie (grinchen) fram igen?
men nu till den stora delen. håll i er hårt nu.
när vi lagt oss på lördagnatten, och jag låg där i deras stora nya soffa, funderade jag mycket. och jag saknade klas så otroligt mycket, då vi knappast är van att sova utan varandra och så. jag blev väldigt inspirerad av andrea och marcus. att ha sin lilla lya, sin lilla familj.
DÄRFÖR, så fick jag en sån känsla hur bra och mysigt det skulle vara att ha sitt egna lilla hus, kanske i brunflo. lite avlägset, men ändå nära till stan. att kanske ha en liten vovve (då jag har gett upp katt helt på grund av allergin). men framförallt, så småningom. om ett par år. och när man har stabila jobb. kanske till och med en liten unge. HALLÅ? JAG? NATHALIE? det måste ha slagit slint ordentligt uppe i mitt huvud, men det bara slog mig att det skulle nog kunna vara himla mysigt och fint. sen slog det ännu mer slint när jag började spekulera i namn. hallelulja!

nu hoppas jag förstås att detta kommer gå över. för detta är inte nathalie. jag vet inte vem det är som har tagit över hennes kropp, men jag hoppas att hon kommer tillbaka snart. or else, så vet ni hur detta kommer sluta om ett par år. tänk er ett päron till farsa firar jul, fast en morsa. hujedamig.

nu ska ni få smälta detta, och jag ska återvända till tvn. men jag var bara tvungen att låta er veta detta. det har helt enkelt slagit slint totalt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA !!!!! Ring när det gått över, eller kom förbi. Men vänta tills det inte smittar, tror det är allvarligt.



Nej, men vi kan höras i morgon. Orkar inte korrekturläsa nu... Vill bara soooova

2009-11-11 @ 21:23:02
Postat av: Karro

Shit jag trodde nästan att Klas hade friat eller nått! Fast detta är nog en större chock när jag tänker efter. Minns hur du va totalt anti julen i trean. Är nog dax man ses å ser om du helt slagit slint;)

2009-11-12 @ 17:36:00
Postat av: Morsan

Karro, du vet väl att hon skaffat glasögon. Nu ser hon allt i ett annat perspektiv ;=)

2009-11-12 @ 17:48:46
Postat av: Cathrin

HAHAHAHAHA, jisses! Någon har blivit smittad av vuxensjukan! XD Frågan är bara om det finns något botemedel... Vet Klas om dina hus-, djur- och barnplaner!?

2009-11-12 @ 22:07:40
Postat av: Murki

Hihi jag var likadan för några månader sen, och ännu mer nu. Undrar om det har med att vi börjar bli vuxna?

2009-11-12 @ 23:37:30
URL: http://murchie.blogg.se/
Postat av: Andréa

Nämen vad kul å höra!;) Är vi så puttinuttiga!:D När man läser de som du har skrive är de inte underligt att alla frågar när vi ska skaffa barn..?! Men jag tycker de är kul att du tänker så..de gör väl alla?!:P PUSS

2009-11-13 @ 12:24:22
URL: http://gummiskruttangea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0