bra saker

har börjat så mycket på tvn i veckan att jag inte hunnit/tagit mig tid att kolla igenom idol också. sitter och kollar igenom de nu, och såg denna tjej.


helt fantastiskt bra låt! hoppas hon tar sig långt :)


mer bra saker.
förlängning på jobbet till sista december, känns bra med schysst inkomst ett tag till.
firade 4,5 år med karln min i söndags och slog till på en bio, source code. bra film. bra karl :)
sett mycket bra film på senaste tiden och hört mycket bra musik.
fixat biljetter till melissa horn i sundsvall i oktober. längtar sjukt mycket!
haft mitt gröna kort i golf ett år i söndags. fantastiskt kul är det, trots att jag hatar (men älskar ännu mer) golf ibland. det är såå nära att få officiellt handicap nu.
lever fortfarande på den underbara håkan-konserten på yran. får en kick i kroppen när jag hör musik från håkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0