pepp!

imorn smäller de :) då blir de roliga grejer. passade på att ta ledigt från jobbet nu torsdag och fredag, så jag tog och gjorde helg idag jag :) helt okej! så nu är jag ledig fyra dagar, och klas jobbar fyra dagar på rad nu. lika tajmat som alltid. men han jobbar iallafall inga långa pass, så det är bra :)

imorn vid tolv rullar jag, jesper och fredrik ner mot sundsvall, ikea och melissa horn! ska bli riktigt najs faktiskt. var ganska precis två år sen vi såg henne här i stan och nu tror jag det kommer vara mycket bättre än sist! riktigt peppad faktiskt :) sen är man ju såklart alltid pepp på ikea :) blir väl en sväng där också iallafall, gillar't! :)
har hunnit varit ute och testat exta ljusen som vi köpte för säkert ett år sen eller nått, funkade riktigt bra faktiskt :) har dessutom bränt två skivor och faktiskt lagt fram biljetterna! vore ju typiskt mig att vara så hyper att jag glömmer dom, haha!

gällande det jag hoppades så fruktansvärt mycket på sket sig. jag är fortfarande bitter och besviken, inte ens en jäkla intervju kunde man få komma på. :( känns sjukt tråkigt eftersom dom kallade nästan hälften på intervjuer, men inte fasen fick jag komma dit och visa vem jag är och varför jag skulle ha varit rätt tjej på rätt plats. men men, nya chanser, i guess.

nä, men tack o hej så länge så ska jag försöka av-speeda mig lite. vill ju åka nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0