crazy people

först och främst, sundsvallsresan! var himla kul det :) härlig roadtrip, en liten ikea-tur och en sväng på birsta innan vi ställde in färdvägen mot tonhallen. :) typ fullsatt var det, så runt 900 pers. riktigt bra konsert faktiskt :) gick riktigt bra att köra hem också, jag som var så orolig. kör inte så mycket bil längre, och att åka 20 mil i totalmörker var jag inte sugen på, men det gick helt klart över förväntan och det var inte det minsta halt :)

men till det galna! alla vet väl vid det här laget att vi samlar på filmer och serier och att vi snart måste flytta så vi får plats med fler hyllor :):)
de serier vi har är how i met your mother säsong 1-5, weeds säsong 1-4, lie to me säsong 1, mad men säsong 1-2, entourage säsong 1-2, 30 rock säsong 1-2 samt glee säsong 1. men de vi tittar mest på har varit how i met your mother, 30 rock och glee.
och nu var det som så att alla de tre vi tittar mest på (how i met your mother, 30 rock och glee) har nya säsonger, så vi kunde helt enkelt inte låta bli att beställa hem how i met your mother säsong 6, 30 rock säsong 3 samt glee säsong 2. de vi inte tänkte på var hur vi skulle lägga upp tittningen, för efter en snabb räkning så var det typ 68 avsnitt att se :P
hur som helst så började vi med how i met your mother, och har redan sett 16 av 24 avsnitt, haha! 10 avsnitt bara idag :) vilka nördar vi är! men vi är fortfarande lite frälst över soffan och tillbringar mer än gärna tid där, haha :)

nu lockar snart sängen faktiskt, och imorn blir min fjärde och sista dag ledigt innan nya friska tag på jobbet. har känt mig lite rastlös idag faktiskt, fyra dagar kanske är liite för lång tid att vara ledig, men tre kan jag nog tänka mig skulle vara rätt skönt då och då :)
men har en del ledigt att se fram emot framöver också, och det är nog bra att ha lite inplanerat framöver. har sökt ledigt och fått beviljat torsdag och fredag v47, samt måndag och tisdag v.48, så då blir det 6 dagars ledigt (om jag nu står ut, hehe).
sen har jag sökt julledigt v.50 och v.51 (samma vecka som julafton), hoppas jag får de beviljat. då ska jag nog julbaka! klas har väl mycket på jobbet då antar jag, så jag lär väl få sysselsätta mig på annat vis :) baka gillar jag ju så!

äsch, tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0