3D

igår var vi och såg tintin 3D på bio. första gången jag var på 3D-bio faktiskt. och inte sjutton blev jag särskilt impad heller. visst, några gånger var de väl rätt häftigt, men när saker kom lite för nära vart det rätt blurrigt. nä, och sen gillade jag inte riktigt glasögonen heller. det var otympligt, dom var inte sköna att ha på sig och jag fick märken av dom efteråt. 3D är helt enkelt nog inget för mig.
filmen i sig var jäkligt bra faktiskt :) riktigt bra gjord, det är en animerad film, men många gånger såg det faktiskt ut som verkliga människor. häftigt!
har blivit en del bio på senaste tiden, men det är mysigt det :) äkta kvalitetstid :)

hur går det då med serierna? jorå,  vi nötar på :) är färdig med how i met your mother (slutade så jävla spännande) och har kommit en bra bit på 30 rock :) äääääälskar verkligen att ligga i soffan och bara glo på tv! :)

vi är heeelt frälst båda två i soffan, fortfarande! har haft den i typ 4,5 vecka nu, men älskar verkligen varje gång jag lägger mig! riktigt bra köp alltså :) soffan och sängen är helt klart de bästa inköpen vi gjort. inte konstigt att jag är så slö hela tiden:)

har verkligen varit sjukt trött i veckan. men har varit en himla lugn helg hittills så jag kanske tar igen mig :) har varit rätt mycket på jobbet och mycket att fundera på, jag som aldrig kan låta bli att tänka. men nu blir de nog lugnare igen och jag har gett mig fan på att jag inte ska tänka lika mycket på allt som händer (och inte händer).
det kanske ska bli mitt nyårslöfte iår, inte fundera så mycket.. mm, det tåls att tänkas på!

tjarå från soffan! nu blir det snart 30 rock! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0