update.

som vanligt är jag oerhört aktiv här. det händer alldeles för mycket, jag har alldeles för mycket åsikter om alldeles för många som skulle kunna ta illa upp av att läsa. men jag ska försöka börja skriva igen. försöka, som jag är så oerhört duktig på, hehe.

sååå, sen sist. vad har hänt? från inlägget impuls;
* jag tog skoterkortet, och har det blev lite ändrade datum, så vi (jag och två jobbarkompisar) tog det i slutet av mars istället. meen, jag har FORTFARANDE inte skickat in pappren så jag har fått själva kortet. SLARVIGT!
* min semester blev beviljad. från i måndags ser mina veckor ut såhär: jobb 3 dagar, ledig 1, jobba 1, ledig 3 (här är vi nu, har en ledig dag kvar efter idag) efter måndag är det jobba 4, ledig 9, jobba 2, ledig 3, jobba 5, ledig 2, jobba 5, ledig 2, jobba 5, ledig 2, jobba 5, ledig 19 (!!), jobba 2, ledig 2, jobba 5, ledig 2, jobba 5, ledig 2, jobba 3. sen har jag för tillfället ingen anställning. dvs, jag är ledig 13-21 juni samt 25 juli - 10 augusti. fantastiskt med semester.
* jag och bäste sambon har bokat våran londonresa sen någon vecka tillbaka. vi åker första veckan i augusti och vi är såå taggade nu! ska bli fantastiskt.
det om det.

jag har även ett erkännande att göra. gällande mitt inlägg om att jag är prylgalen. den 26e april gick jag och köpte mig en iphone 4. haha! jag är tammetusan hopplös :) men åå vad jag har varit nöjd. jag har inte ångrat det en enda sekund. det är min lilla bebis. underbar!

vidare har jag inte direkt kommit igång med golfen känns det som. måste verkligen komma igång nu. har nått svagt mål med att komma ner i 36 innan sommarn är slut, och som de är nu är det nog en lång bit dit. har bara gått en runda hittills, med svärmor. gick helt okej för att vara första rundan, men lååång väg till sänkning. ikväll blir det upp och träna lite och imorgon har jag golf-lektion med pron där uppe, max. känns bra att få riktig hjälp, han är skitduktig och ser på en gång vad man kan förändra och förbättra.

vi har även hunnit kika på en ny lägenhet. vägen till anmälan var väl lite sådär, hade provanmält mig för att se hur vi låg till, men hade tydligen glömt avanmäla mig. har blivit rätt vimsig. vi fick erbjudande och vi stod plats 3 i kön. lägenheten var en 3a på 88 kvadrat, i brunflo. vi bestämde oss för att åka och iallafall. tror vi blev liite kär båda två när vi kom dit, men när dom sa att ettan också hade ringt, men att han var mer eller mindre säker på att han skulle ta den så krossades mitt hjärta lite. har fortfarande inte fått besked om att den blviit tilldelad någon annan eller inte, men hoppet är ju ute och vi kikar vidare efter en trea. de är väl ingen bråska, bara vi hittar någon snart ;)

har lyckats impulsköpa ett par löparskor för lite för många lappar, som funkade perfekt för den som inte var någon storlöpare, och funkade perfekt som promenadskor, som säljaren så glatt lurade i mig. skitsnygga var dom så jag tänkte, varför inte? haha! körde en premiärrunda idag, och dom funkade riktigt bra. har rätt känsliga fötter, men dom funkade riktigt bra. dock följde det inte med kondition i skolådan vilket jag tycker är riktigt dåligt. men med iphone-appen runkeeper ska jag försöka få någon fason på konditionen också :)

nog för nu. ska ta och tagga upp för lite golf om ett par timmar när sambon äntligen slutar :)

Kommentarer
Postat av: Géa

Ja de va som faen! Ett inlägg!:D Keep it up! puss

2011-06-06 @ 18:21:48
URL: http://gummiskruttan.blogg.se/
Postat av: Morsan

Håller tummarna att du fortsätter...

2011-06-06 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0