prylgalen

jösses. jag är galen.
jag har alltid varit lite utav en prylgalning, kan tänkas att jag har ärvt detta av min käre far ;) hur som helst är jag alldeles för bra på att impulsköpa. (nej mamma, bli inte orolig, jag har inte impulsköpt något, inte än, haha)
när jag vill ha något, då vill jag ha det NU, helst igår. jag gick och köpte mig en ipod nano mindre än en månad innan min 20årsdag. vilket innebär att det även var mindre än två månader till julafton.
jag ville ha en touchtelefon, slutade med att jag gick och köpte mig en samsung jet i februari förra året. i december kom vi inte riktigt överens, så jag köpte mig en sony ericsson zylo med knappar istället.
i oktober (?) kände jag att jag vill ha en bärbar dator. gick in på elgiganten och skulle "titta" lite. gick ut därifrån och hade beställt en, haha :) jag är hopplös.

jag har länge funderat på att skaffa mig ett mobilt bredband, ett sånt man betalar för när man använder det. har funderat på det mer och mer när jag inte riktigt har en telefon man kan surfa på så bra. än har jag inte skaffat något, men jag är riktigt sugen.
men hör och häpna, dom senaste dagarna har jag gått och funderat på en iphone!! jag som alltid har varit emot dessa. men nu känner jag mig sugen på en. dessvärre är dom ganska dyra att köpa, så detta krävs en ordentlig fundering.
jag kom ju inte riktigt överens med min samsung jet och touchfunktionen på den. men frågan är om det är bättre touch på iphones. vilken beslutsångest.

det värsta är, att ju mer jag tänker på det, ju mer sugen blir jag. HOPPLÖS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0