mario kart

åå vad roligt det är med mario kart 7 till klas 3ds! :D har ju inget eget ännu, så jag passar på att spela när klas inte är hemma! ;)
funderade ett tag på att köpa ett jag med, men inte just nu får det bli iallafall. kanske att jag införskaffar mig ett i mellandagsrean helt enkelt :) man får ju prioritera lite.

annars är det inte så mycket nytt just nu. har egentligen gått på semester nu tills den 19:e, men ska in en sväng och bränna av ett par ärenden imorn tänkte jag :) all extra ersättning är ju bra! då kan det bli mitt 3ds i mellandagsrean! ;)
därav blir kvällen rätt lugn, ska kika litegrann på idolfinalen tänkte jag, och spela lite ds eftersom klas är ute på vift :)

ska passa på att köpa julklappar till veckan när jag ändå är ledig. känns jobbigt, har redan ångest.

nu blir det att krypa ner vid tvn! tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0