i brist på annat

så kommer min önskelista till tomten här:
- köksvåg
- strykbräda
- kökshanddukar
- presentkort på kläder (typ stadium, h&m, etc)
- presentkort i golfshoppen (jag tror att golfhallen är öppen så man kan köpa där. skulle behöva ett bidrag så jag kan köpa nya skor, för det behövs verkligen!)
- sällskapsspel
återkommer om jag skulle komma på något mer.


jag älskar att önska mig saker jag inte gillar att köpa själv :)


klas köpte nyss ett nintendo 3DS, och handen på hjärtat kunde jag tycka detta var lite onödigt då han redan hade ett ds :P MEN, självklart så ändrade jag min åsikt när jag väl såg den, och fick prova spela själv. WOOOW säger jag bara!
en handkonsoll med 3D som man inte behöver ha glasögon för.
vi var och såg tin-tin på 3D-bio för ett tag sen, och jag var faktiskt inte särskilt impad, och då trodde jag att det var 3D:n jag inte var impad över. men det var nog att det blev lite för mycket när det var en hel film, för att saker blev blurriga när de kom nära. gillade inte heller att jag skulle behöva ha glasögon på mig då dom var frukansvärt obekväma.
nog tusan blev jag sugen på att köpa ett 3DS själv också. de var verkligen supercoolt och så berättade klas att om man spelade mario kart 7 på varsitt 3DS kunde man koppla dom så man spelade tillsammans fast på olika konsoller. häftigt :) har kikat litegrann vad det finns för spel, och ooooja vad sugen jag är!
kanske får bli min julklapp till mig själv:) köpte ju en supersnygg jacka till mig själv i födelsedagspresent så en julklapp kan jag ju vara värd också ;)

snart är ytterligare ett år över och tiden går så himla fort. för tillfället går vi väl mest och väntar på riktig snö så vintern kan komma (och gå). vi börjar bli väldigt golfsugna är hemma :) iallafall jag! men tror klas är himla sugen han med! fyfan vad mitt plus ska bort till sommarn! håller på att grunda i gymmet nu, för drivern jag slog på 200 meter är fanimej inte omöjlig. jag ska slå riktigt långt nästa säsong. jag är riktigt riktigt taggad för golf nunununu! skitvinter. varför spelade jag inte på hela september? jag måste införskaffa mig bättre golfkläder och skor så jag inte blir lika kräsen på vädret.
har ju dessutom fått mig en tills vidare-anställning så nu vet jag med säkerhet att jag har flextid även nästa sommar. då jäklar ska jag lira alltså :) fy vad pepp jag är nu!! tittar ut genom fönstret, ser att det snöar. skitsnö. fast det är bra att den kommer så den försvinner snart:)

den som läste detta inlägg kanske undrade lite vad det gällde. jag är ganska bra på att vara kryptisk ibland. jag var rasande för att vi hade fått söka julledigt, och jag börjat gilla tanken på att faktiskt vara lite ledig. jag hade sökt v.50 och v.51, två veckor innan jul för att bara varva ner och kanske julbaka och så. sen kom dom på att det inte blev nån julledighet utan att vi fick två sammanhängande dagar. då blev jag lite sur och tänkte att då ska jag inte vara ledig alls.
i fredags fick jag mail från min chef som frågade om det var okej att vara ledig v.50 samt v.1, och att jag jobbade julveckan och veckan mellan jul å nyår. men okeeeejrååååå, klart jag vill vara ledig ändå! :) nöjd tjej!
och att jag dessutom fått en fast anställning. jag är tills vidare. känns fantastiskt. klart att det inte är för evigt för det. men man kan åtminstonde planera på ett annat sätt :)

vad mer? jo, vi har nyligen bokat in flames-biljetter till i april :) dom spelar i åre den 21 april och vi ska dit!!! det är ett av klas absoluta favoritband och dom spelar här i närheten, helt fantastiskt perfekt :) han har sett dom några gånger live och säger att dom är helt fantastiska, så det ska bli sjukt kul att se dom faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0