sedan sist

ja, det har hänt en del sedan sist. först och främst blev det lördagsyra, vilket var heelt fantastiskt. håkan hellström var helt klart bäst på hela yran, så jävla värd hela biljetten <3 presidenttalet var väl också bra, det är under den korta stunden man känner sig stolt över att vara jämte, men sen går det över rätt fort ;) tyvärr drog jag på mig en jävulsk halsont (som jag trodde berodde på att man skrek så mycket under håkan å evert, men vilket senare ledde till en förkylning med feber å grejer)

söndagen var helt okej, vi mådde bra och packade å grejade :)

men så till måndag, resdagen. 9.50 lämnade vi östersund och det blev ett par timmar på arlanda innan vi åkte vidare mot london.
orkar inte skriva om hela london, inte just nu iallafall, men det var heelt fantastiskt :) förutom att jag mådde skit måndag och tisdag, och klas tisdag och lite onsdag :/ skitförkylning.

men så kom vi hem, och nu är det exakt en vecka sen. när vi lämnade london kändes det tråkigt, men väl hemma insåg vi att vi saknat våran lägenhet. sängen, duschen, soffan, tvn osv osv. om lägenheten bara kunde ligga nån annanstans så vore det ju bra:)

var ledig måndag-onsdag, så jag har rätt nyss kommit tillbaka och jobbat. torsdagen innebar mest mail å sånt, jag och min rumskamrat bytte till ett större rum också :) sen passade jag på att dra 5 timmars övertid igår. passa på medan man får jobba över.

köpte två nya klubbor i måndags, det fick bli en driver och en trä-femma. dom går suuuperbra kan jag ju säga :) spelade med en jobbarkompis i onsdags, och lyckades knåpa ihop 14 poäng, trots att de va länge sen jag spelade. och då var det även 4 hål jag inte fick några poäng på, så får jag bara med alla bollar kommer pluset vara borta :) gjorde par på 6:an också, det var grymt bra gjort. hade en riktigt bra birdieputt, men det var mitt andra par på en par 4, så jag är jättenöjd.
är grymt sugen på en ny runda, så det får väl bli till veckan. så himla tråkigt att klas typ jobbar kväll alla dagar bara. :(

Kommentarer
Postat av: Astrid

Kul att ni hade det bra i London! Lycka till med klubborna och hälsa till din rumskompis. Men vart flyttade ni? Trodde inte att vi hade några stora rum kvar....

Vi ses den 22!

2011-08-14 @ 17:37:27
Postat av: nathalie

men vad roligt att du läser astrid :) vi tog daniel och masakos gamla rum :)

ja, vi ses snart! hoppas du haft de bra på semestern, det är många som saknar dig nu :)

2011-08-15 @ 17:51:17
Postat av: Astrid

Jodu jag ser allt...:) Jag har haft och har det jättebra. Känns kul att vara saknad faktisk, men på måndag den 22 är friden slut! Då kommer jag!!

Men det var ju bra att ni får större rum, ni hade det lite trångt.

2011-08-16 @ 00:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0