deppigt

idag är det riktigt deppigt. regnigt och tråkigt ute. tråkig och seg dag på jobbet. vi gör varandra påminda där att det inte finns en enda röd dag under hela hösten. inget extra-ledigt.
när vi åt middag idag gjorde klas mig påmind att till helgen så är det tre helger sen yran var. det har gått så jävla fort. vi har redan varit hemma från london 1,5 vecka. känns som om semestern är som bortglömd snart.

fan vad deppigt dehär blev.
å ingen golf blir de heller, skitregn!

SNÄLLA säg att det kommer mer sommar. jag vill inte ha höst ännu. mitt plus är inte borta än.

snart är det tre år sen vi stack ner till örebro. underbara fina örebro. där sommaren håller i sig minst en månad till.

saknar mitt fina fina kök. ibland kan jag sakna jobbet där nere, och de fina människorna jag träffade. det var mitt hem, jag bodde där. jag var skriven i ett annat län.

denna låt får avsluta detta deppiga inlägg.

det känns som det är dags för en rockad
jag vet nog att jag vill men inte vad
fast jag rör mig så naturligt
och med helt bestämda steg
så har jag ingen aning om vart jag är på väg

jag vet att jag vill göra saker men inte hur
så trött på att bara vänta på min tur
jag vet vad jag vill bort från
jag har varit rätt och ganska feg
men jag har ingen aning om vart jag är på väg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0