golfrundor

det här med att blogga verkar inte vara min grej ändå. känns inte som att jag har tid, eller ork kanske jag ska säga. vad har då hänt sen sist? mycket!!

i tisdags fick jag ett glädjande besked att mina fina golfklubbor hade kommit. så då får jag och klas upp och gick en fadderrunda. det gick sjukligt dåligt. har alltid för höga krav på mig själv, och vill lite för mycket lite för ofta. men det var sjukt roligt iallafall, man kom ut i friska luften och fick en rejäl promenad runt banan! :) det var superskönt.
igår var jag tillbaka på banan, denna gång med en arbetskamrat som också spelar där uppe på storsjöbygden. jag fick gå min andra fadderrunda, och det gick mycket mycket bättre då! många riktigt fina slag, och gudrun var riktigt impad av mina slag. hon tror att jag kommer bli riktigt bra. det är nästan så att jag tror det jag med ;) känner verkligen att jag har bra spel i mig!
vad som väntar nu är en liten uppkörning i form av ett uppspel. sen är det klart, sen har jag 36+ som det så fint heter i hcp. det är najs, då börjar kampen att sänka sig!

nu ska jag ta mig i örat och ringa och boka en uppspelstid tror jag..

Kommentarer
Postat av: AnnG

Jag vet inte varför, men jag blev så sjukt sugen på att börja golfa när jag läste det här inlägget! Haha :P Hur länge har du kört? :)

2010-09-03 @ 16:50:42
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det här klarar du lika bra som allt annat du gett dig faan på att klara !

2010-09-03 @ 17:24:14
Postat av: nathalie

AnnG - jag började nybörjarkursen den 9 augusti, så jag har inte hållt på så länge!

2010-09-04 @ 08:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0