spenderarbyxor

nu var det sådär länge sen jag skrev. igen.

sen sist har det hänt mycket. jag har ställt mina klubbor i klädkammaren för säsongen. härromdagen fick jag lite abstinens faktiskt. hade gärnat vela spela, men det är lite kallt nu, och snö rätt var det är, så det funkar ju inte riktigt. ska väl till golfhallen ett par gånger under vintern iallafall och träna lite så man inte tappar allt :)

vidare har både jag och sambon haft på oss spenderarbyxorna ett bra tag nu, jag köpt en ny dator, en bärbar. jag älskar den. den är fin och helt underbar. :) sambon skulle ta och vara värre och gick och köpte sig en skoter igen :) han är som ett barn som längtar till tomten kommer. han nämner skotern ett antal gånger varje dag ;)

jag har även blivit sjukt less på min samsung jet, så imorse kikade jag runt på en ny telefon. vill ha en sony ericsson med knappar igen. kikade på främst två stycken, zylo samt yari. drog med mig syster på lillänge och kikade på dom. när jag sen insåg att zylon är typ 1000 spänn billigare lutar de väl allra mest åt den.
när/om jag nu köper den, så får det bannemig vara slut på köpandet ett tag :P sparkontot krymper och det drar ihop sig mot årsskiftet, vilket innebär att jag skulle kunna bli arbetslös. känns inte så bra att kunna starta året med att vara arbetslös.
känner även att jag inte vill söka så mycket annat heller egentligen, för jag trivs bra. jag vill inte byta jobb. samtidigt kan jag inte bara gå och vänta och hoppas heller. suck!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Skynda dig ner och köp telefonen då innan snålheten slå till. Tror inte att det är något mer du kommer att vilja köpa heller, det är inte likt dig...

2010-10-24 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0