semester

åh vad jag längtar efter semester just nu. och gissa vad? vecka 48 är det dags!! veckan mellan första och andra advent blir det :) jag och bästa sambon ska vara ledig tillsammans en hel vecka! ser fram emot detta grymt mycket måste jag säga.
satt och funderade härromdagen på det här med semester. insåg att jag inte har varit ledig riktigt sen vi var i turkiet 2-9 oktober -09. då var jag ledig ca 1,5 vecka, och innan det hade jag inte varit ledig sen januari -09. mer eller mindre har jag jobbat och slitit sen januari -09. nu ska jag inte klaga allt för mycket över detta, jag har ju ett jobb och har haft en inkomst sen dess, men det är klart det sliter på kroppen att jobba jämt och hela tiden! man behöver vila kropp och själ ibland också.

vi har börjat planera lite smått vad vi ska göra under vår semester, men det är väl inget riktigt bestämt ännu heller :) fira födelsedagar ska vi iallafall göra! :) blir en favorit i repris från förra året med gemensamt kalas iallafall, förra året var grymt skoj, så det är bara att hoppas på minst lika roligt i år! :)

jag är sjukt sugen på att resa snart, verkligen! jag vill resa massor! jag har ju alltid sagt att jag vill åka till minst 5 länder, och det står jag fast vid! :) jag har varit i turkiet nu, och jag skulle kunna tänka mig att åka till grekland, spanien, italien, england och usa! då blir detta iofs 6 ställen, men ändå! vore grymt roligt. jag vill, vill du?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Nej, vet du vad ?! När man kan vara hemma. Men jag kan ta hand om er post och blommorna om ni reser. Jag har ju allt annat så resa avstår jag

2010-10-31 @ 14:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0