på dörren står det visst två namn

men alldeles för ofta ser man aldrig skymten av varann. i hate it. hela veckan nu har klas jobbat typ 6-12, och jag 12-20.30. vilket innebär att jag inte är vaken när han går och han lägger sig max en timme efter jag kommit hem. suck. vad är det för mening att vara sambos då? :( träffas aldrig, får sällan äta middag tillsammans, inget.
inte nog med det, förra helgen var han i åkersjön hela helgen. idag for han till bräcke. dock kommer han hem imorgon (förhoppningsvis) då det vankas 20års kalas. men man vet ju aldrig. :(

idag fick jag iaf låna systers resväska. och ja, jag kommer troligtvis börja packa snart. haha. åker den 2 oktober! jag längtar så otroligt. behöver verkligen semester nu, efter att ha jobbat mer eller mindre konstant sen i januari.
dock måste jag fanimej ha ett nytt jobb snart. snart kommer jag inte kunna hejda mig från att gå in och säga upp mig trots att jag inte har nått annat jobb. det pågår så mycket skit där så jag vet inte vad. ta mig därifrån. 

skänker en tanke åt dig, andrea, och åt hela familjen!



Kommentarer
Postat av: Andréa

Tack!<3 Jag var jättenära å ringa å böla i telefonen åt dig, men då var klockan runt halv 12 på kvällen så jag lät bli..:) Vi må ju ses nått..antingen innan du far å blir neger eller efter!:D puss å kram

2009-09-22 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0