alanya 2 - 9 oktober


nä, vi lär inte ha det så dåligt :)
jag längtar efter semester!


i helgen har jag vart särbo. det är aldrig skoj, sov dessutom första natten själv i vår nya säng också, hemskt. i lördags tvättade jag i flera timmar, och igår städade jag flera timmar. riktig storstädning blev det, dammade, dammsög, skurade, allt! till vilken nytta. bah! vilken dag som helst förutom igår hade ju passat bättre.

vi har gjort om kvällsskiften på jobbet nu, så nu jobbar vi 12-20.30 när vi jobbar kväll ,det känns najs, men det blir ju ännu mindre ob. får se om de funkar bra eller om det är bara skit.
nä, nu ska jag strax göra frulle, sen ska jag göra mig iordning och åka till polisen och hämta mitt pass, sen ska jag till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Karro

men åå vad härligt med en resa! det är verkligen najs å komma bort från östersund å få lite sol:D. hoppas ni får det toppen!^^

2009-09-10 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0