en ledig dag

spenderades med karln och bankkortet på stan. hemkommen med ett nytt linne, en tshirt, ett par byxor, ett skärp, ett par skor och lite underkläder. feeling good. vet inte hur länge sen det var jag unnade mig att köpa något.

idag var en sån där dag då allt känns så jävla bra. idag var jag riktigt nöjd med livet. allt kändes perfekt. fick en fin sovmorgon, god frukost och en dusch innan vi rattade roland ner på stan. jag hade ingen som helst ångest när jag shoppade loss (jag shoppar ju aldrig, så för mig var det galet mycket jag handlade idag). vi strosade runt i lite affärer och shoppade lite bara. kändes som om det var länge sen vi faktiskt gjorde något tillsammans sådär, så det var mysigt. sen lite taxi åt syster, god middag med hela familjen, och snart kommer klas hem från jobbet igen, och då ska vi bara mysa ner oss i soffan och ta det lugnt. great day. och imorn är det tillbaka i vardagen med skitjobb. suck. men idag känns det bra, och det är jag tacksam över. tack alla som gjorde min dag bra. :)
 
imorgon blir nog badrummet helt färdigt, så i helgen får vi nog flytta in där helt och hållet. äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0