trääna

ja, som jag skrev för ett tag sen, så vill jag verkligen komma igång och börja röra på mig och sådär. min rygg och hela jag skulle nog må bättre av det. men vem fan har råd att först betala 800 spänn för att skriva in sig, och sen 409kronor i månaden för att träna? vem som helst som hade haft ett jobb kanske. men jag som är arbetslös känner mig rätt körd. nån som vill ge mig ett träningskort kanske? eller vet nått billigare ställe än step in?

jag hatar att hela tiden sitta med kniven mot strupen (eller i strupen kanske är ett bättre uttryck). jag hatar att bli vuxen och alla dessa krav man har på sig hela tiden. hela tiden ska man ha koll på allt och fixa och greja med allt och helst lite till.

annars kan jag tänka mig att ta emot följande saker för att få en liten hjälp på traven;
* ett jobb
* en lägenhet
* ett körkort
* ett träningskort
* en bil kan jag också ta när jag ändå håller på
* utomlandsresa är jag lite pepp på också
bara att höra av sig om någon har något av dessa.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Fast mycket av det där går lite hand i hand... Får du ett jobb så kan du skaffa lägenhet, träningskort, bil och resa... Då är det bara körkortet kvar... och det ger sig ju inte själv bara för att du får jobb... Jag håller tummarna för dig!

2009-01-09 @ 15:26:12
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Olympia = 270 för studerande och kanske 320 för icke :p de är bra pris :)

2009-01-19 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0