life ain't always what it seems

igår var jag, klas o erik och såg filmen benjamin buttons otroliga liv, och den var helt magnifik. briljant. magisk. fantastisk. men den fick mig att inse att livet går fort. rätt var det är så är man faktiskt gammal och det skrämmer mig. filmen fick mig att inse att man måste ta vara på de stunder man har, och att man faktiskt måste ta vara på nära och kära medan de finns vid ens sida.
vi kom hem kring tolv och bestämde oss för att lägga oss på en gång. låg och pratade om filmen en liten stund, sen somnade vi där, i varandras armar. och där låg vi hela natten. mysigt. man måste som sagt ta vara på nära och kära medan de faktiskt finns vid ens sida. snart har jag och klas varit tillsammans i två år (4 mars), och det känns helt galet. det har hänt så otroligt mycket under de två åren. och jag hoppas att vi har mycket mycket mer att se fram emot. :)

efter att ha hört några volbeat-låtar genom klas bestämde jag mig även för att ge dom en ärlig chans idag, så jag tankade ner deras två senaste album. och det låter ju bra för sjutton! trodde aldrig danmark med den fula dialekten skulle tillföra något bra här i världen, men volbeat kommer ju faktiskt därifrån.! hihi. bra skit, lyssna på dom!

jag läste även en artikel idag om att prison break kommer lägga ner i vår. det är ganska väntat, men ändå känns de lite konstigt. ska bli spännande hur de slutar. :)

nu ska jag fortsätta lyssna på volbeat och bara vara!
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0