jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här

jag känner mig bra idag. det är en bra dag. se här. för tjugo dagar sen ville jag ha allt det där. idag har jag ;
* ett jobb. jobbar för tillfället via kornboden på recall. första arbetsdagen idag. känns bra.
* en uppkörningstid. tyvärr är det lite körigt med jobbet, men de ska gå ihop.
* ett träningskort. skrev in mig igår på step in storsjöbadet och ska gå och simma ikväll.

jag har även en sjukt bra sambo som jag får dela de flesta dagarna med. :) dock är han nu i åkersjön för att köra lite skoter.

men nu ska jag packa min väska till badet, samt vila lite innan jag ska iväg.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Du ser! Det lossnar till slut! :) Både motvind och medvind! Håller tummarna om förlängning på jobbet och en lyckad uppkörning!

2009-01-29 @ 19:14:34
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0