i taket lyser stjärnorna

"I taket lyser stjärnorna" är baserad på Johanna Thydells bok som 2003 belönades med Augustpriset och som sålts i över 100 000 exemplar i Sverige.
"I taket lyser stjärnorna" handlar om Jenna som slits mellan två världar. I den ena finns mamma som är sjuk och i den andra ett spirande tonårsliv som lockar. Det är en berättelse om kärlek och vänskap. Och om att våga leva trots att man kan dö.


detta är en bok som jag läste nångång när jag gick i högstadiet tror jag, och den var sjukt gripande för mig. nu ska det komma ut en film som är baserad på boken, och jag skulle verkligen vilja se den och se om den är som boken.
nån som har lust att se den med mig? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan och vill se den med dig tjejen.

2009-01-19 @ 21:40:45
Postat av: Andréa

JAG VILL!!!!!!!!!! JAG HAR DEN BOKEN OCH DEN ÄR SKIT BRA!=D Paxa en biokväll med mig!:)puss

2009-01-29 @ 11:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0