this used to be my own world, but now i've lost control

nu när det börjar närma sig alla hjärtans dag måste jag få påminna er om detta inlägget. jag måste bara få påpeka det iår också. jag hatar alla hjärtans dag. och jag måste vara världens bästa som skickar min karl till fjällen så han får köra skoter på alla hjärtans dag, är inte det kärlek så säg! låter honom göra något han älskar att göra, köra skoter :)
medan alla andra par gulligullar och köper saker åt varandra ska jag ägna lite tid för bara mig själv. ta en rejäl sovmorgon, kanske träna en sväng, bara vara.

däremot ska vi faktiskt gå ut och äta på en liten röd, den 4:e mars :) eller iaf där omkring. då har vi varit tillsammans i två år! det är sjukt. och sjukt bra :) så det är väl värt att firas lite extra med en fin middag, eftersom vi inte alls har särskilt mycket tid för oss själva för tillfället.

annars då? ingenting händer. jag är lika less som sist jag skrev. jag har inte mycket ork när jag kommer hem, hamnar oftast liggandes framför tvn, halvsovandes tills jag går och lägger mig. vilket liv jag har va? dock var jag och tränade i tisdags, kändes jätteskönt. idag hade jag körlektion direkt efter jobbet också, det börjar närma sig dagen med stort d. hehe. imorn ska jag på bio också, i taket lyser stjärnorna. sen lär jag nog vara rätt död kan jag tänka mig. som tur var kan jag lägga mig på en gång och behöver inte alls ha dåligt samvete över att jag inte är så särskilt social.

hoj för ett tag

Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag gulligullade minsan inte heller!:P Jag var inte heller med Marcus..:P

2009-02-16 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0