i feel like shit, but at least i feel something

gud vilken vecka. i måndags jobbade jag, sen var jag o tränade med linda. hade tränat i söndagen också, så jag var ganska slut. kom hem, stupade i säng, för att kliva upp på tisdagen och ha en dubbel körlektion 8.15. sen åka till jobbet, kom vid elva ungefär, så jag slutade halv åtta. kom hem, somnade redan typ halv nio.
sov till nio på onsdagen, upp och åka till körskolan 10.00. hade en körlektion, sen hade jag även min första uppkörning. kuggade, och vad jag kuggade på var inte så viktigt, jag klarade det inte, och jag får försöka igen. inte heller denna gång kommer jag gå ut med tiden i förhand, så ni behöver inte fråga. sen åkte jag till jobbet, kom dit vid halv ett, så jag jobbade till nio. hem, somnade ganska sent eftersom jag försökte vara lite social med en sambo som jag faktiskt har. upp idag, jobba som vanligt, 7.30 - 16. hem, äta middag, åka till stocke titt och göra upp en plan med kjell där. hem igen. ska kika lite på tv klockan åtta, sen stupar jag nog i säng igen.
imorgon jobbar jag 7.30 - 16, sen ska jag till stan en sväng, sen hem och fira min käre syster, som fyllde år i tisdags. sen lär jag nog somna rätt tidigt igen.

jag säger åter igen, vad har man för liv ? nu säger jag som han i programmet plus på ettan, ska det vara såhär? usch.

veckans guldstjärna går väl till klas som får stå ut med att jag knappt är vaken under den lilla tiden jag är hemma, och får stå ut med mitt taskiga humör och skjutsar mig till jobbet och hämtar mig varje dag. tack, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0