uppe med tuppen

eller före? jag vet inte, när brukar tuppen vakna? det hör inte till vanligheten att man ställer klockan på 06.50 på en söndag. men idag är inte vilken dag som helst, jag, sambon och roland tänke ta oss en tur till sundsvall. ikea, birsta med en avslutande middag och svärföräldrarna står på dagens schema.
ska väl inte ha nått särskillt egentligen, så det kan bli sjukligt spännande att se vad man kommer hem med. :P ska köpa lite småsaker på ikea, sen tänkte vi kika runt lite inne på birsta också.

något mysigt och trevligt är att på fredag är det 4 september. åh vad roligt tänker ni, men det är inte vilken dag som helst. jag och klas har varit tillsammans i 2,5 år då. 915 dagar. vansinnigt länge. vi har gått igenom mycket tillsammans. först nästan 1,5 år i skolan, samma klass och allt. oftast gick det bra, men ibland var även det lite klurigt. sen en flytt till örebro, inneboende först. och det var inte det lättaste, men vi klarade det tillsammans. sen boende i egen lägenhet (time of my life). flytt hem igen var väldigt tungt, boende hos föräldrar igen i ungefär ett halvår var inte heller alltid det lättaste. men nu äntligen bor vi i egen lägenhet igen, och det är underbart. men sen alla bra stunder vi har delat tillsammans, dom går inte ens att räkna upp. :) lovely!



det bästa med varje dag är att jag får vakna vid din sida. <3
spelar ingen roll var vi bor, bara jag bor med dig. :)



nu är det strax avgång med roland, bäst jag hinner med den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0