hur kan man inte älska smala sussie?










  - Jag är hellre en anka i en pöl, än en anka i ett stort hav.
---
 - När Sandra blev spådd en gång, då så fick hon reda på att mannen i hennes liv skulle vara ett snyggt och smart latino på genomresa. Hon skulle hitta honom i en hiss. Problemet var bara att spådamen glömde berätta i vilken hiss latinot skulle åka, för det finns ju två i byn. Hissar alltså.
---
Sussie: - Vart ska du? Brorsan? Vart ska du?
Erik: - Nånstans där dom inte visar halva filmer. Stockholm.
Sussie: - Men mamma då, ska jag ta hand om henne helt själv eller? Jag vill också flytta till Stockholm.
Erik: - Nej, det är för farligt för dig där. Det finns fullt med knarkare överallt som sticker folk i benet bara för att dom tycker det är kul, och sen skrattar dom elakt efteråt.
---
- Du vet när man ligger i magen innan man föds, då är det ju tyst, och när man dör, så ja, då förmodar jag att det också är tyst. Och därimellan är det bara ett jävla oväsen och jag orkar inte med det.
---
- Du nu ligger du lågt, det finns till och med folk som mördar sig själva.
---
- Fan, jävla oflyt hela ti'n!
---
- Det är fina killar. Arbetarkillar. Fast nu har dom inget arbete då.. så nu är dom bara fina killar!
---
- Pölsa, det sitter fyra knarkare och knarkar i din soffa! - Fyra bara?? Fan det ska ju va fullsatt.
---
- Jobbar du nåt då? - Nej fan, det hinner jag fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0