2009

ska väl knåpa ihop en liten årskrönika tänkte jag.

jag...
firade nyår i åkersjön
fick jobb
firade 2 år med klas
tog körkort
köpte bil
fick lägenhet
åkte på min första resa utomlands, till turkiet.
blev knäpp och fick julkänsla, giftemål & barntankar
såg melissa horn live på storsjöteatern
fyllde 20
firade klas 20årsdag
sålde bilen
köpte en ny bil
tappade julkänslan
firade en bra jul med bästa farmorn
firade nyår i sundsvall. hann dock somna innan tolvslaget, har man firat nyår ändå?

2009 innehöll även en hel del filmtittande. humöret hann svänga ett antal gånger, och jag hade en sambo som alltid ställde upp och höll ut när jag var sur och bitter. jag hade många underbara dagar, en del spännande utflykter med bästa sambon, en del filmnätter och sällskapsspelsnätter med goda vänner. ett och annat kalas, som för det mesta var himla trevligt. blev även några kalas som totalt spårade ur.
har haft ett, för det mesta, bra år. jag har världens bästa sambo som alltid ställer upp, och alltid älskar mig, även då jag förtjänar det minst, för det är då jag behöver det mest. även min underbara familj har ställt upp så otroligt mycket, tack, ni är bäst.

år 2010.
förväntningar? tankar? funderingar?
* jag hoppas på en ytterligare resa utomlands.
* jag hoppas på ett nytt jobb.
* jag hoppas att jag kommer få till lägenheten så jag blir 100% nöjd. det blir ju ett projekt det där, man kan inte ta allt på en gång, men nu är jag näästan nöjd, bara lite smågrejer kvar. :)
* jag hoppas på en sjukt bra 3årsdag med sambon. tre år? kan ni förstå? det är snart tre år sen vi smusslade runt på skolan utan att så många visste om oss, hihi.
jag är helt säker på att det kommer bli ett händelserikt år åtminstonde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0