i'm sorry that i'm always pissed, i'm sorry that i exist



denna kommentar fick jag på detta inlägget. jag vet inte, ska man skratta eller gråta? jag klagar mycket. det vet jag. och det är mindre än hälften av allt jag känner som jag skriver här. det är det jag har min blogg för. jag skriver sällan när något är bra. då är jag glad åt det, och har inte tid att blogga. när jag är på dåligt humör känns det skönt att skriva några rader. jag skrev till och med i det där inlägget att jag borde bli halshuggen som klagar.
klart som fan att jag är glad att jag har ett jobb. det trodde jag alla förstod. det är inte roligt att bara gå hemma.

jag vet inte vad som gjorde mig mest upprörd faktiskt. är denna kommentar från någon jag känner? någon jag känner som inte ens törs skriva dit sitt namn och stå för sina åsikter? eller är det nån löjlig idiot som bara råkat hitta min blogg?

jag hoppas inte det är någon jag känner. det skulle göra mig besviken. jag trodde folk vågade stå för vad de tycker och tänker. men tydligen inte.

detta fick mig att tappa min blogg-gnista helt. eftersom enda gången jag skriver är när jag klagar, och folk uppenbarligen stör sig på det. vad ska jag då blogga för.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Låt dom klaga, dom läser ju av egen fri vilja....



Till er som klagar, läs inte bloggar som kan bestå av äkta känslor. Vi, vanliga människor, kan faktiskt ha dåliga dagar och kan då behöva få gnälla lite. Och iallafall jag tycker det är bättre när det kommer i en blogg och inte i verkliga livet.

2009-03-02 @ 22:00:44
Postat av: Cathrin

Yttrandefrihet kallas det... Det känns väl fånigt att man ska behöva kommentera på det där sättet, men det är din blogg och då är man berättigad att klaga bäst man vill! Det är skönt att få klaga och gnälla av sig i bloggen så man kan vara en gladare människa IRL!



Till dig som skrev kommentaren så kan jag bara säga, Inte kasta sten i glashus - får inte Nathalie klaga så ska inte du klaga heller! Bara för att man har ett jobb så behöver man inte vara glad åt det jämt. Självklart är man tacksam att man har jobb när många andra står arbetslösa, men det kan fortfarande vara slitsamt att gå upp tidigt, komma hem sent och sällan träffa sina nära och kära... Läs någon annan blogg om inte hennes duger...

2009-03-03 @ 11:46:45
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se/
Postat av: Géa

Man ska ju prata om sina känslor det säger ju alla..Klart att Nathalie ska få skriva ner sina känslor eftersom det är de hon föredrar..Jag har länge försökt fått dig att skriva ner vad du tycket och tänker. Va stark peppar...det finns gott om idioter som försöker förstöra..!! Im allways with you!:)

2009-03-03 @ 12:37:15
Postat av: Emma

Ja, det finns många idioter här i världen. Ta inte åt dig <3

2009-03-03 @ 14:54:01
Postat av: Jessica

Om ingen i världen klagade skulle heller inga förbättringar ske. Att man är tacksam för att ha ett jobb är inte och SKA inte vara samma sak som att hålla käften. Med tanke på hur stor del av livet vi förväntas arbeta är det inte mer än rätt att sträva efter att ha det så bra som möjligt. Ibland är det lönlöst, men va fan, klart man blir trött på sitt jobb och annan skit i livet, och då måste man ju kunna släppa ut sina känslor på sin personliga blogg om man vill. För det är ju just det det handlar om - dina känslor. Och dom har du och enbart du rätt till. Heja Nathalie!

Stora kramar från Örebro :)

2009-03-10 @ 13:43:54
URL: http://jagtarplats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0